Descripción conceptual

Esta obra expresa la experiencia auditiva de la obra de teatro, Tides in Limbo, en la que participé en junio del año pasado. Con representar las composiciones de la obra sin movimiento, sin gesto, sin luz, la obra puede percibirse como parte de una serie de eventos auditivos, como objeto sonoro. En realidad, me da problemas escoger una perspectiva sonora de la obra: ¿una huella de mi vida? ¿Un documento del evento? ¿Un extracto de Tides in Limbo? ¿Una nueva composición experimental di mi historia creativa? Pero para ti, quizá no signifique nada.

ENG /

This work articulates the auditory experience of the theatre work, Tides in Limbo, which I participated in June of last year. By representing the “live” and its compositions of the play – without movement, without gesture, without lighting – composition of the play Hill be perceived as a part of the auditory events, perceived as a sound object. Indeed, I am struggling on how to chose which perspective on listening this recording: a footprint of my life? A document of this event? An excerpt of Tides in Limbo? A new experimental composition of my creative history? But, for you, it maybe men nothing.